Faciliteter

Ishøj Sportsrideklub har et 20x60 ridehus, en 20x60 dressurbane, en stor græsspringbane samt en terrænbane.
Ved siden af ridehuset og banen ligger klubbens klubhus med toilet og køkken. Dette er dog kun åben ved aktiviteter og stævner.
For at kunne benytte ovenstående skal man være medlem af ISR, samt betale for ridehus/banekort.

Foruden ridehus, baner og terrænbane er der også tilknyttet ca. 20 km. slaggerstier i Ishøj, Vallensbæk og Albertslund, som selvfølgelig kan benyttes så meget som ønskes!

ORDENSREGLEMENT

Priser:

Ridehus-/banekort

1 hest - 350 kr. pr. måned

2 heste - 650 kr. pr. måned (skal have samme ejer).

Køb af ridehus-/banekort kræver gyldigt medlemsskab af ISR. Kortet følger hesten, dvs. flere ryttere kan ride hesten, så længe de er medlem af ISR.

Med ridehus-/bane kort, kan ridehus, ridebane og klubbens græsbane benyttes. Græsbanen er åben fra maj-oktober, med mindre bestyrelsen melder andet ud.

Terrænbane

Baneleje ved undervisning:

Medlemmer af ISR - 100 kr.

Ikke-medlemmer - 150 kr.

Det er muligt at leje banen og evt. benytte egen underviser. Rytteren eller underviseren skal have redet CNC2* med MER resultat.
Af sikkerhedsmæssige årsager, skal der altid være en person over 18 år tilstede.
Pris pr. hest/pony - 150 kr.
Book via mail: ishojsportsrideklub@gmail.com